Ustawienia dostępności strony

większy tekst mniejszy tekst kontrast negatyw domyślne zamknij

5b i 7a w Zakopanem

W dniach 9-10 maja 2024 r. uczniowie klas 5b i 7a pod opieką p. J.Rychter, p. J.Małysy i p. K. Zacharskiej wzięli udział w wycieczce do Zakopanego i Niedzicy.

W pierwszej kolejności zwiedziliśmy cmentarz na Pęksowym Brzysku oraz Muzeum Tatrzańskie. Główną atrakcją tego dnia był wjazd kolejką linową na Gubałówkę. Po wjeździe na górę mogliśmy kupić pamiątki, zrobić zdjęcia i podziwiać widoki oraz skorzystać z zjeżdżalni grawitacyjnej. Następnie przeszliśmy wzdłuż Krupówek. Zaraz po zakwaterowaniu w pensjonacie poszliśmy do bacówki, gdzie dowiedzieliśmy się jak wyrabiane są oscypki. Drugiego dnia po wczesnym śniadaniu wyruszyliśmy na spływ Dunajcem, który rozpoczął się w Sromowcach Wyżnych, a zakończył w Szczawnicy. Następnie udaliśmy się do Niedzicy, gdzie zwiedziliśmy zamek Dunajec oraz wozownię. Podczas tej wycieczki mogliśmy się wiele nauczyć oraz zobaczyć dużo pięknych zakątków. Poznaliśmy uroki Tatr, Zakopanego i Niedzicy. Dzięki wspaniałej i słonecznej pogodzie plan wycieczki został w pełni zrealizowany.