Ustawienia dostępności strony

większy tekst mniejszy tekst kontrast negatyw domyślne zamknij

Złota Praga - wycieczka szkolna klas siódmych

W dniach 6 - 8 maja 2024 r. klasy:7b, 7c i 7d wraz z wychowawcami oraz Panem Suchankiem spędzili trzy dni na wycieczce szkolnej w Pradze.

Pierwszego dnia rozpoczęliśmy naszą przygodę przejazdem do Morawskiego Krasu na zwiedzanie ciekawej jaskini Punkvy z rejsem oraz wyjazd kolejką nad wspaniałą Przepaść Macocha. Po niezapomnianych chwilach zakwaterowaliśmy się w hotelu, zjedliśmy pyszną obiadokolację. Drugi dzień zwiedzaliśmy najpiękniejsze zabytki miasta m.in: KLASZTOR NA STRAHOVIE, MUZEUM MINIATUR, KATEDRA ŚW. WITA, SALA WŁADYSŁAWOWSKA, BAZYLIKA ŚW. JERZEGO oraz złotą uliczkę. Chętni uczniowie mogli zobaczyć panoramę miasta z odwzorowanej na wzór paryskiej wieży Eiffla. Dzień zakończyliśmy rejsem statkiem po Wełtawie. Trzeciego dnia podziwialiśmy rynek starego miasta, ratusz wraz ze słynnym zegarem Orloj i wiele innych przepięknych rzeźb, obrazów i pomników.

Urok Pragi i miejsc, które mogliśmy zobaczyć sprawi, że ta szkolna wycieczka na długo pozostanie w naszej pamięci.